Župski portal - zupcica.hr

http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg
 
http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg http://www.zupcica.hr/images/slike/moduli/tz-brosura1.jpg

Župski portal - zupcica.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi pružio bolje korisničko iskustvo, prilagodio funkcionalnost stranice i prikaz sustava oglašavanja. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Opći uvjeti korištenja

Prihvaćam

Turistička zajednica županije sudjelovala na predstavljanju hrvatske ponude u Australiji

Hrvatska turistička zajednica prvi puta u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji. Prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“.

 „Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju po prvi puta na nama posebno važnom i velikom australskom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera i to posebice onih koji po prvi puta australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku. Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što predstavlja rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu. Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj. Međutim, mi smo u središtu Melbournea posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, odnosno sve dijelove Lijepe naše“, komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je turistički promet s tržišta Australije u stalnom rastu te kako u dosadašnjem dijelu turističke godine, u odnosu na isti period lani, ostvarujemo povećanje broja dolazaka i noćenja s ovog tržišta od preko 7 posto.

Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Direktorica TZ Dubrovnika Romana Vlašić istaknula kako australsko tržište po turističkom prometu zauzima šesto mjesto u gradu te kako pripada među najbrže rastuća daleka tržišta čiji gosti dolaze tijekom cijele turističke godine. Među najvećim australskim turoperatorima prezentaciji su prisustvovali primjerice Adriatica, kompanija koja je dio Impulse Travel Grupacije s preko 30 godina iskustva koja u svojoj ponudi nudi Hrvatsku; Beyond Travel, vodeća australska i novozelandska kompanija specijalizirana za središnju i istočnu Europu, Skandinaviju, Tursku, Grčku, Hrvatsku i Sloveniju, kao i za kružna putovanja te Outdoor Travel kompanija specijalizirana za aktivni odmor u Europi koja posluje sa preko 1200 agenata diljem Australije.


Podijeli ovaj članak

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn